divendres, 8 de juny del 2012

Assistim a l’acte de cloenda de l’Agenda21escolar

El passat 5 de juny, dia mundial del Medi Ambient, una representació de mestres i alumnes de l’escola van assistir a l’acte de cloenda del programa Agenda21 que es fa cada any. Dos alumnes de quart, la Carla i l’Arnau, van representar el nostre grup. El Miquel i l’Andrea, també alumnes de quart, els han entrevistat per conèixer quina valoració fan de la seva participació.
Aquí teniu l’entrevista i algunes fotos de com ha anat tot:

MIQUEL i ANDREA: Què veu fer?
CARLA: Vam escoltar la conferència d’un senyor que ens deia com funcionava l’electricitat, com es produïa, per què servia,...
ARNAU: Aquest home va estar explicant com funcionava l’electricitat sense endolls. Alguns nens van sortir voluntaris per fer experiments.
MIQUEL i ANDREA: Us ho veu passar bé?
CARLA: Sí, perquè vaig sortir voluntària i m’ho vaig passar bé.
ARNAU: Sí. Jo vaig sortir de voluntari en un experiment també.
MIQUEL i ANDREA: Veu veure moltes coses? Quina és la que us va agradar més?
CARLA: Vam veure força coses. Les activitats que ens van preparar són les que em van agradar més.
ARNAU: Força coses, vam veure. Vam sortir a fora del Cosmocaixa i ens vam enfilar en unes bicicletes que feien funcionar els micros. Això em va agradar molt.
MIQUEL i ANDREA: Què veu aprendre?
CARLA: Vam aprendre com funciona l’electricitat, com es produeix, per què serveix,...
ARNAU: Vam aprendre a fer electricitat. I ja està.
MIQUEL i ANDREA: Tornaríeu a anar-hi?
CARLA: Sí, perquè va ser molt divertit anar-hi.
ARNAU: Sí, perquè va ser molt divertit.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada